De uniek werkwijze van Probezorgt

Zakelijke post stipt opgehaald, verwerkt en bezorgd
Offerte opvragen

Hoog kwaliteitsniveau door gesloten controlesysteem

Elk poststuk dat Probezorgt verwerkt, krijgt dezelfde secure behandeling. Ook bulkpost. De poststroom loopt via een gesloten controlesysteem, waarmee we een superieur kwaliteitsniveau kunnen garanderen.

Zakelijke post stipt opgehaald, verwerkt en bezorgd

De drive en loyaliteit van onze medewerkers versterken dit proces. Het resultaat: opvallend lage foutmarges en hoge rapportcijfers. Vraag ons daar gerust naar!

De strakke logistiek van 24-uurspost

  • Tussen 14.00 en 18.00 uur halen we post bij onze klanten op
  • ‘s Ochtends wordt post bij onze postbuslocaties opgehaald
  • Ons commandoteam van fietskoeriers arriveert op de locatie Schagen
  • De verzamelde post wordt gesplitst in eigen bezorgregio en buitengebied
  • Alle stukken worden geautomatiseerd geteld, gewogen, gefrankeerd en gefactureerd
  • Post voor het buitengebied brengen we naar het PostNL-sorteercentrum in Amsterdam
  • Post voor de eigen bezorgregio sorteren we op postcodecijfers
  • Later binnengekomen post van Sandd en Business Post wordt ingevoegd
  • Onze koeriers sorteren met militaire precisie de stukken voor de wijken
  • Go! Tussen 8.30 en 9.45 uur zwermen onze teams fietskoeriers uit
  • De poststroom wordt vanuit Schagen gevolgd via GPS

wij verwerken al je poststukken

Wij bezorgen partijpost in steeds meer plaatsen in de regio Heiloo-Alkmaar-Schagen-Den Helder.

Probezorgt pakt echter al je post aan, dus ook grotere pakketten, aangetekende brieven en post voor adressen elders in Nederland of internationaal. Hiervoor werken wij samen diverse subcontractors, waaronder PostNL. Een efficiënte service voor onze klanten.

En wist je al dat wij ook bezorgen op maandagen?

Slimme en duurzame hubs

De hotspot van onze postsortering is locatie in Schagen. Hier maakt een team van bezige bijen de post bezorgklaar. Daarnaast hebben we hubs bij diverse Rataplan-winkels in de regio. Hier worden ook de elektrische fietsen van onze lokale koeriers opgeladen. Dit bespaart tijd en CO2 én geeft meer mensen een werk(ervarings)plek. Natuurlijk met dezelfde kwaliteitsgarantie.

Klantportaal en track & trace

Onze werkwijze blinkt uit door transparantie en zorgvuldigheid. Elke klant heeft toegang tot een eigen klantportaal, dat tot 17 verschillende combinaties duidelijk laat zien hoeveel poststukken zijn verwerkt en tegen welke tarieven. En via onze eigen track & trace controleren wij de route van de poststroom.

Iets te melden? Neem contact op met onze klantenservice

Wij werken met gemotiveerde mensen die graag
hun werk perfect uitvoeren.
Dat zien wij terug in ons klachtenregister. Deze is namelijk nihil. Wij zijn dan ook ontzettend trots op ons team.
Dag in dag uit en in weer en wind zetten zij zich volledig in.

Mocht er onverhoopt toch een fout ontstaan, dan is onze klantenservice gemakkelijk bereikbaar via e-mailadres: melden@probezorgt.nl. Of vul het meldformulier in met uw opmerking.

Voor een vraag of opmerking kunt u het onderstaande formulier gebruiken. Alle ingevulde formulieren verwerken wij zo snel mogelijk.

Neem contact op

Volg ons op social media

Progroen & MilieuProbezorgtPro Verpakken & ontwikkelenPro Verpakken & ontwikkelen